W H A T IS L O V E

ENTRY ABOUT LINKS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

skola ! i lebiu ♥
hey cik skola . sye rindu lhaa sme kamoo . lgi seminggu sye datang tau . sye sayang awak cik skola . sayang sangat-2 . sbb tanpa awak sye nk blaja kt mne kan ? . sye harap sye akan buat yang terbaik dan paling baik untuk tahun hadapan , sye buat begitu sbb sye syang kan cik PMR . insyaallah kalau kpale otak sye yg blurr ni ok . sye akan buat yang terbaik lhaa , tpi cik LPTOP ni sentiasa ade di dpn mate . yang sye ni plax lau dah terpandang cik LPTOP  tros x bolee lps . mcm budax jakun ♥ sye mmg mcm tu . cik LPTOP , sye harap awak memahami sye dan sembunyi drpad sye yg jakun ni k . untuk cik SKOLA wait for me ! i will come n kiss kiss u :* haaaa . dan cik PMR . i wii do my best fo u dear ♥ . untuk mister mama sye . akk akn buat yg baik dan terbaik untuk ibu . sesungguhnye akak nk sgt tgok ibu nangis ssb akk bejaya . tpi smpai skang akk x dpt buat air mate gembire ibu turun T_T SUSAH sangat !
dan untuk mr . papa plax  akk will do yang terbaik la untox ayah kan . akk x bole ckp beso kt sini , lau x dpt buat malu je . hoho . untuk semue ahli keluarge I LEBIU je la .sbb x d mende lain nk ckp . and korang yg supppot aq thanks 4 everything ♥ . . 

#ey ! aq berucap mcm budax yang d lps PMR la plax -_-" . haha . bengong ini buda ♥

Written by me at 9:12 PTG | 0 Alien{s}