W H A T IS L O V E

ENTRY ABOUT LINKS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

about my scholl
selamat petang CIK BLOG ! XD . . lama tak saye tak update awak ? yes ! saye tau da berhari-hari. Mungkin bemnggu-minggu dan berjam, berminit,bersaat . . right ? yes sayang ! i know it => . . 

skola skang dah lain kan? kalau tak percaye p hang tanya budak SMKGP ! aku memang tak penah nye nak puas hati . . try difikir-fikir . . sekarang BI kne naik tingkat 4, next SCIENCE turun balik, after that BM naik tingkat 4 balik . . . . assalamualaikum teacher, cikgu,老师。 。 penat tau naik turun . . i miss my class . . i want my class ! senaman aku sekarang ni mmg senang and sentiasa memakse . . manjat tangge yang tinggi melampai tahap gila tu kan huh penat-pnat saye tak pernah nak ponteng class tau . . sbb pelajaran itu penting right ! . . olright . . . aq nk berjaye sebab aku nak sangat tengok ibu aku menangis sebab aku berjaya . . my dad too . . saye nak jadi akak yang boleh menjadi contoh kepada adek saye yang sentiase chomell . .


Written by me at 2:06 PG | 0 Alien{s}