W H A T IS L O V E

ENTRY ABOUT LINKS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

cabaran hidup
ok,right. setiap orang ada haluan hidup masing-2 kan. aku pon ade jgak. halauan hidup kite mmg berbeza dari segenap ruang. Ade separuh manusia yang pilih jalan yang betul manakala yang sebaliknya pula memilih jalan yang x betul. Senang je korang nak ingat. Ok mcm gini , jalan yang betul korang anggap jalan tar manakala jalan yang x betul tu jalan tanah merah.  Aku ingat mende ni je. Betual ape, kalau korang lalu jalan tanah merah, mmg lmbat smpai kan. Ha ! aku x suke tgok orang zaman sekarang. Huh=='. msty korang tengah mengumpat akukan. "cakap orang diri sendiri x tgok" <--aq cume ckp je. Nak mengikatkan umat islam. Aku ada terbace kay bnyak tempat orang melayu lah yang banyak terlibat dlm dadah, dieorang bawak HIV lah AIDS lah. Ish ! x geli ke syg oi.

Written by me at 6:40 PG | 0 Alien{s}