W H A T IS L O V E

ENTRY ABOUT LINKS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

sayang tok
bia slalu dtg sane, jumpe tok salam tok. Sbb kalau x de tok bia x kan ade kt dunie ni. Bia x tgok tok pun time tok sakit, bia ingat hari ni nak pegi tgok tok dgn ibu n keluarga. ibu pun ade ckp dye nk bawak tok dtg sini, n jage tok, tapi hajat tu x kesampaian sbb tok dah pergi tinggalkan kiteorang. Hari ni bia hilang sorang ahli keluarge. Mybe bia x sedih sgt, sbb bia x rapat sgt dgn tok, tpi mcm mne prasaan nenek dgn adek-bradik die tok. Allah sayangkan tok lebih dari kiteorang, bia redha ketentuan Iilahi tok
=<

Al-fatihah buat tok noyang tersayang 

Written by me at 8:23 PTG | 0 Alien{s}