W H A T IS L O V E

ENTRY ABOUT LINKS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

MISS Eveythings That we Had Done =')
Hai stalker yang omeyy + hensongg ! lama kan bieha tak update blog ni ^^ da penuh habukk da. Ala Bieha tak update punn sebab ade alasan yang TERmunasabah di dunia. cewwah ayat aku ^^,
korang sihat tak ? ok . kan bieha ni budak lepasan PMR tu yang ibu tak nak bayar broadband sebab dia tau kalau dia bayar bieha msty bieha guna senyap-II punya... hahaha 

APA NAK JADI LAAHH AKU NEYY =')

eh, knpe baru macam semalam aku jumpa bestieyy aku ? Ya Allah, da lama sangat aku terpisah dengan dia ='( aku rindu dekat dia. Tapi kenapa ? Kenapa Bile aku dah rapatt giler dengan dia. Kau jauhkan dia dari aku ? Rindu aku dekat dia , hanya kau yang tahu . 

NUR ISBA NATASHYA BINTI *****
aku ingat name daddy kau, tapi saja tak nak tulis , takut kau teringat pasal dulu. Pijul da lame cope dengan utiq.. lame tu jugak kau pindah . . bulan 5 ! Kenangan terakhir kita T_T... aku gi kem..tak dapat peluk last kau . 

RINDU MASA FORM 1 DULU . . TAKE GOOD CARE DEAR

AKU ND KENGKAWAN RINDU SESANGATT DENGAN SUARA KAU. .

BUDAK SEBELAH KANAN TU ! IMISS CHIU


Written by me at 10:29 PTG | 0 Alien{s}