W H A T IS L O V E

ENTRY ABOUT LINKS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

first dia

ASSALAMUALAIKUM KAWAN



hai semua ^^ hari ni nak story cerita hidup aku =’)
(sila sediakan kain buruk untuk mengelap air mata korang)
macam sedih je crite aku yang bakal ditayangkan ni kan . haish, korang mesti ada kisah hidup korang sendiri yang semestinya owesome right ? hurm
let’s go !
duduk sesorang sambil update blog meningatkan aku masa dulu-II . 


first bestieyy aku ^^
full name : norizwatie binti muhd rafi
umur : of course sme dgn aku (15 tahun 2012)
sekolah lagi la same dengan aku ^^
aku sayang dia ketad-II
kenangan terindah bersama dia

ingat tak dulu gadoh kat sekolah agama sebab kau cakap aku suke kat budak ciine name dia wong wei yin çhaha ^^ gado sampai lebam . Kiteorang bertumbukk. nasib bail time tu uztazah tengah solat kann ! owesome betul hari tu . . actually banyak lagi story aku dengan dia cume malas nak menaip pepanjang gilerrr ! arghhhhh
kawan 3
we will be friend untill jannah =’)

Written by me at 4:07 PG | 0 Alien{s}