W H A T IS L O V E

ENTRY ABOUT LINKS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

selamat bercuti stalker ♥


ASSALAMUALAIKUM KAWAN 

secara tak sengaje terindu pulak dengan sekolah aku , ye la . . aku ni kan budak lepasan sekolah . . acane lahh perasaan lepas aku abis sekola nty . hurm , mesti rindu gila vavi kat sch kann ! hai pretty hai hensome , rindulah aku dengan korang nanti . ^_- ! STOP ! aku mengelamun sampai ke dasar laut tambah penghujung dunia. Acane boleh lari dari topic ni ? aku pun susah nak jawab bila idea power aku tengah full dalam kepala. bulan 11 ni da cuti ken ? aku da start kerja 2 minggu lepas . . over tak saye ? haha . . kje kedai makan ibu aku. . walaupun gaji aku kecik sekurang-kurangnya masa aku tak de lahh terkosong kan ! ? berbalik kepada topic , sebenanya aku nak story perancangan jadual bulan 11 ,. ingat nak mintak ibu anta aku gi class music . teringin nak belajar music sebelom aku tutup mata -_- haha , mengarut pula saya ^^ 

IBU NAK MASUKKK KELAS MUSIC ! (FULLSTOP).

nak belajar main gitar , tengok kawan-2 main macam best je ='( 

kupetik gitar
dengan harapan dia mendengar
melodi indah
yang biha petik
hanya untuk luahkan
rinduku padanya
lagu merapek sendiri 
sedapkannnn ! ? 

nak jadi macam ni
TRAAAA ! HAHA
TAPI TAK NAK JADI MACAM NI
HEHE SORY YEW MAK TEMAH
SESIAPA YANG PANDAI MAIN GUITAR 
AJA LAAAAA

Written by me at 1:19 PG | 0 Alien{s}