W H A T IS L O V E

ENTRY ABOUT LINKS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

raya haji ke korban ?
hi , Assalamualaikum dear stalker =') baru berapa hari lepas je aku update status . ye la . aku kan budak baru lepas dapat lappy . . huhu . jakun right ? esok dah hari raya korban . . ehh raya korban ke raya haji ? alaa . 2 kali 5 same je kot ? aku pun tak tau . ehhh korang ada dengar tak bunyi kambing tuu .. ! kambing ke lembu ek ? haishh , banyak pula soalan aku malam ni ^^ hihi . 
DEAR AWAK , ingat tak yang kite janji nak sambut raya haji sama-II ='( but everything's gone 
now... awak hapy dengan hidup awak , nd saya hapy dengan hidup saya . hapy ke ? hurm.. esok boleh pergi melawat kubur tak ? aku rindu dekat someone . rindu sesangat ,.. esok nak tolong ibu masak pagi . aku ni bole harap ke bab masak memasak eykk -_-'' haha .. esok pagi lau bole aku nak bangun kol 10 , tapi ibu ada , so kne labgun awal . dalam kol 8 gitu . . nak buat kuih . . tenenene... mcm raye btul je aku ni haha .. . 
dEar stalker bieha nak cakap selamat hari raya haji , selamat juga kerbau / lembu / kambing / ayam sekalian

*takziahhh

tgok yang pakai speakk tu . ala yang depan skali tu .^^
i miss u dear


Written by me at 7:34 PG | 0 Alien{s}