W H A T IS L O V E

ENTRY ABOUT LINKS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

Raya Raya ! Ehh , Puasa Dulu lahhh
Dua , tiga hantu raya 
Jom talk talk pasal puasa =D

Firstly , nak tanya amacam pantun lima kerat aku ?

nak tau satu rahsia tak ? sebenarnya kan esok kan kan kan PUASA tau =) jangan lupa sahur esok kawan-II . ingat doa puasa lagi tak ?

ni aku ade sediakan sikit 

cerita pasal puasa ni =/ sebenarnya baju raya pun aku dah beli . Temanya rahsia XD . hari sabtu lepas 6/7/2013 sekolah aku buat hari sukan . aku acah-II aktif gitu . pag buta dah bangun gerak pergi seh . sebenarnya takde lah sangat, dalam pukul 7 lebih gitu . aku masuk kawat tau wakil PKBM . kiteorang kawat comel sangat, macam anak patung . KIRI KANAN KIRI KANAN KIRI KANAN KIRI HOIII . semangat lah sangat XD pengetua semue berucap kat depan , aku da macam ikan kering kene sidai kat tetengah padang ._. basahh woo baju =)

*keluar baris

tiba-II ade suare manusia tegur -.-
"bihaa ! kau pergi jumpe cikgu . pelari perempuan 4 kali seratus takde ! "

*dalam hati 
"macam mane lah rupa aku lari dengan babat penoh kat PEHA , BETIS ! "

lepas fikir macam tu , aku terus lari macam orang hilang akal , main sembunyi-II dekat orang ramai sebab taknak cikgu nampak aku =/ terserlah kebengongan aku sekejap . 

sepandai-II tupai melompat , last last cikgu jumpe jugak

*buat muka tak bersalah

"eh cikgu" aku buat muka slumberr kucing
cikgu tanya " awak nak lari tak ? "
"hehe takpe lah cikgu , saye tak boleh =D"

rupe-II nye cikgu tak marah ponn

Written by me at 4:26 PG | 0 Alien{s}