W H A T IS L O V E

ENTRY ABOUT LINKS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

sahabat

ASSALAMUALAIKUM

okey , sedih sangat nak tulis entry blog yang kali ni ='( . siapa yang sentiasa follow blog ni mesti kenal sahabat sehidup semati aku . . NUR ISBA NATASHYA BINTI IDRIS , jumaat lepas dia exident . . ya allah menggigil tangan aku nak type . . sedih sangat hanya tuhan yang tau, . pagi sabtu aku bangun dari tidur dalam pukul 9 lebih . . nampak ssngatlah aku ponteng subuh lagikan ? tetibe fon berbunyi . . TNENENENE *sekadar contoh . . aku biar sampai mati . . lepas tu aku checklah siapa yang call aku . . sekali check ! 25 MISS CALL ! wahh . dalam kepala aku masa tuh siapalah peminat aku yang call banyak kali ney *pepagi buta perasan sengsorang* than aku dapat lebih kurang 4 mesej . . aku baca mesej dari utiq , arifah and adik *sahabat aku

UTIQ : bieha tasya dah tak ada 
(dalam hati cakap utiq ni bab-2 macam gini pon nak dibuat main)

IPA : bieha , tasya da meninggal
(hati aku da tak sedap)

ADIK *SAHABAT : tasya meninggal
( YA ALLAH ! )

aku terus call mak dia , adik dia angkat , suara adik dia memang sebiji macam suara dia ='(

AKU : hello ?
ADIK : hello kak bieha buat bersabar ey
AKU : tasya ape ni ?

*masa tu aku memang ingat kau main-2 . . adik kau explain kat aku slow-2
perasaan aku mase tu hanya allah yang tau . . aku nangis sepuas-puasnya . . tapi menangis sampai air mata berdarah and buta mata sekalipun dah tak boleh nak ulang masa semula . . kan dah janji nak balik sini nak amik result . . kenapa semua ni jadi . ? ya allah terlalu berat dugaan yang kau beri kepadaku . . dan terlalu besar hidayah yang kau kurniakan kepadaku ='( kan aku da janji aku nak jadi orang pertama yang peluk kau bila kau balik sini , kan aku da janji nak jaga kau , . aku rindu kau sya , aku tak sempat nak cium dahi kau buat kali yang terakhir , aku tak dapat lepaskan rindu , kenapa semua ni jadi kat aku ? masyallah . . 

al-fatihah kepada arwah nur isba natashya yang telah pergi menghadap iilahi sabtu pagi yang lepas *3/11/2012 hari yang tak akan aku lupakan seumur hidup aku
kasih sayang seorang sahabat kepada sahabat dia akan sentiasa terjalin melalui doa sahabat ='(

kadangkala air mata ini gugur kerana seorang sahabat tanpa disuruh
 
ingat tak dulu kita gurau-II . . slalu cakap macam ni *arwah tu baik orangnya . . tak sangka kau pergi tinggalkan kiteorang secepat ni . sumpah rindu . aku berharap sangat bila free nanti ibu bawak aku ziarah kau sebab kita kan dah janji nak jumpa kan , aku tak dapat peluk kau pun dapat peluk batu yang berwarna putih tu pun jadilah . sekurang-kurangnya rindu aku terlerai sikit . . 

*kenangan terindah bersama arwah
salam sahabat





Written by me at 4:18 PG | 0 Alien{s}