W H A T IS L O V E

ENTRY ABOUT LINKS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

Rose Is Red Violet Is Blue , My blog And I Was Handsome What Happen To You
Hi ! baca tajuk macam memandai je nak update blog yang dah macam sarang tikus ni kan ? Werghh *pejam celik pejam celik* tatau dah sebulan lebih arwah tinggalkan aku . Dan sebulan lebih tu jugak aku tak jenguk pun arwah , bukan ape , dia kat batu pahat and aku plak kat johor dann woww jauhh . . Cuti sekolah sempena raya cina kalau tak silap kira darap tolak campo bahagi tak salah dalam bulan 2 tahun 2013 kott [image: :face75:] dalam proses memujuk ibu yang comell =^^= teringin sangat nak jumpa dia sebelum aku pulak yang menutup mata tau . kan da cakap nak peluk nesan kau ! ehh jap sebenarnya bukan nak story pasal ni tau 

*ni sekadar buat pembuka bicara dan ayat kurang asam terkeluar*
petang tadi manager ibu aku yang owesome telebih melebih  tu ajak kiteorang meronda naik Hilux dia yang kalau korang naik kepala boleh pecah seratus sebab gegar gegar pening lembu aku kat dalam tu tau tak ? dua tiga empat hari ni , asyik ajak kiteorang jalann je . . harok ape awak ? *nampak tak kekuranghajaran aku kat situ ? tak sangatkann . . . haha ^_^ hari first yg dia ajak pergi round kampong orang . . tak tanye ketua kampung punn main jalann je . lepas tu nampak orang itu ini mulut dalam kereta tak berhenti ketawe kan dyorang kan ? JAHATNYA AKU -_-'' hari kedua jalan pergiPTP . tapai aku tak tau pun tempat yang aku pergi tu PTP sebab tak ade rupa PTP pun . . tapi aku tak tau pun rupa PTP tu acane . . dan terserempak sdengan jaga perempuan sesorang jage dedalam cenggitu . . nak tau takk bibik aku cakap ape ? dia cakap ade unsur lucah sikit . .dy cakap camni 
*kalau cocok bawah enggak sakit , tapai kalau dicucuk atas malahan sakit , mati pula
malu aku dengar dia cakap cam tu . . dala ade ayah aku yang hensem mase tu . . wahai bibik , ape nak jadi ni ? tak pe nanti free aku soh ibu anta g skola convent keyhh  . itu je sebenanye nak story mory bin memories ni 

*memories is awesome and please don't forget it because its was never ever began again


Written by me at 3:56 PG | 0 Alien{s}