W H A T IS L O V E

ENTRY ABOUT LINKS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

kerja , kerja dan kerja
ASSALAMUALAIKUM 

tenenenene ! dah brape hari sejarah hitam hidup aku lepas ? dah lebih dua minggu dah =') dan dah dua minggu tu jugak setiap malam air mata aku ni menggedik . ! asyik nak nangis je . . 
 3 NOVEMBER 2012  
okey ! aku lupa ! motif nak update blog bukan nak erita kisah duka lara tambah sedih dan syahdu  tetapi nak ceritakan yang aku ni dah bekerja , bukanlah berjawatan tinggi seperti CEO  atau peguam . tapi aku kerja kedai makan ibu aku je dengan bergajikan 20 siang dan 20 malam . . aku sengaja nak kerja sebab tanak kumpul lemak yang over banyak . ehh ! kerja kedai makan buatkan aku asyik nak makan dan aku grenti naik sekola taun depan berat badan aku naikk medadakk ! OMG tak sanggup aku nak pandang dacing yang bakal menimbang berat aku nanti . silap-II dacing tu rosak. . dan , dan, dan ape yang aku membebel macam mak nenek tak ade gigi ni ? Brrr ! aku mengaku bahawa sifat sedih tu masih ada dalam diri . . tapi aku akan sentiasa bantu diri aku sendiri untuk sentiasa bangun bangun dan bangun . . aku tak nak sedih sedih dan sedih lagi . . aku akan cuba percaya dan percaya segala yang terjadi dan percaya segala dugaan ini diturunkan oleh yang maha esa untuk umatnya . . ya ! aku akan cuba kikis sifat sedih murung dan whatever . . okey , tengok aku dah membebel lagi -_- maaflah . . name pun nak hilang kan stress ^_^ . 2 ,3 ,4 minggu lepas kan aku dah start kerja malam . . first night wahh . *jangan fikir negetif sangatlahh kan .. kerja malam pertama lancar macam budak main ski terjatuh goleng-II . . naik keminggu yang seteru terus dan terus . . . custemer makin ramai -_- oder lambat sampai aku kena hamun *customer tu kemungkinan gaduh dengan bini keempat dan melepas geram kat aku T_T . . teramatlah untung custemer tu sebab aku tak maki dia babi sial anjing . . taraa ! jahat nak gilakan ayat macam tu . . maaf iu sebagai contoh je . .mase kne marah tu air mata dah nakk gugur dah . . wahai kaum adam kenape lahh suka buat perempuan macam aku ni nangis . . assobirin . . di kala ni aku seakan jadi seorang yang teramat sabar sebab tak maki pk cik tu ! lepas kejadian yang membuatkan air mata aku nak jatuhh tu , aku masuk bilik , nangis sekejap lepas tu keluar balik , , nak buat macam mane itukan tanggungjawab aku =') .. .



okey ! dan satu benda yang terpentig korang kena tau , *keesokkan harinya aku berhenti kerja sebab tak nak kena marah lagi . . serikk woo
ehh , cerita beslom habis wahai stalker yang hensome dan omeyy . . 2 minggu lepas tu aku kena kerja balik sebab ibu suruh. . lagi pun aku asyik membazir masa je mengadap laptop yang comel lote ni (^_^) *laptop ni dah kembang . ..muehehehe .. .dan dan beberapa minggu aku kerja dari pukul6 pagi sampai pukul 4 petang kemudian sambung dari pukul8 sampai 11 malam . . dan korang akan tertanya ? mana aku ada masa nak membebel panjang gila yang mengalahkan karangan spm ni kan? yeahh ! aku ni kan pandai curi tulang putih hitam . jari aku macam nak terputus sepuluh dua dah ni . bye dan assalamualaikum sebagai penutup bicara

saja nak bagi ceramah sekejap

Written by me at 2:20 PG | 0 Alien{s}