W H A T IS L O V E

ENTRY ABOUT LINKS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

Dia ='(
Pejam celik pejam celik dah nak 5 bulan arwah meninggal =) tergerak hati aku nak update ='( sebab ahad lepas 14/4/2013 sorang budak sekolah aku meninggal eksiden (Al-Fatihah) . Terus aku teringat kat arwah sebab dia pon meninggal eksiden . Kalau kau ade , aku nak btau kau yang setiap kali aku buat skin baru mesti ade lagu upin ipin yang kite nyanyi kat tepi longkang , masyaallah . sayang seorang kawan tak pernah dapat menandingi kasih sayang seorang kekasih . rindu , ya itu je yang mampu aku ungkap . biar allah bagi tau kat kau yang setiap bait ayat aku tak pernah tinggal nama kau , x pernah tercicir langsung sebab itu tanda aku rindu sangat dekat kau , aku mohon , aku harap aku dapat jmpe kau di al jannah allah . Biar setiap janji dalam masa selama aku jadi sahabat kau terlerai , nanti aku nak cakap kat kau yang terima kasih sangat sebab tinggal kan utiq untuk aku sebelum kau pergi . 


       Apabila kita ingin berteman, janganlah kerana kelebihannya, kerana mungkin satu kelemahan, kau mungkin akan menjauhinya. 

                    Andai kau ingin berteman, janganlah kerana kebaikannya kerana mungkin dengan satu   keburukan, kau akan membencinya.


                   Andai kau ingin sahabat yang satu, janganlah kerana ilmunya. Kerana apabila kita buntu kau mungkin akan menfitnahnya.

Andai kau ingin seorang kawan, janganlah kerana sifat cerianya kerana andai dia tak pandai menceriakan, kau mungkin akan menyalahinya.

Andai kau seorang sahabat.. terimalah dia seadanya, kerana dia seorang sahabat yang hanya manusia biasa. Jangan diharapkan semuanya sempurna kerana kau juga tidak sempurna.

*sorry kak aada syada curi ayat =')

aku akan cuba jadi seikhlas ikhlas sahabat buat kau 

alfatihah buat arwah nur isba natashya bnti idris 



Written by me at 6:34 PG | 0 Alien{s}