W H A T IS L O V E

ENTRY ABOUT LINKS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

birthday owner blog
20.01.1997 terlahir lagi insan bernama manusia yang menyemak lagi kat dunia . salah satunye aku ler =3 dasar menyemak betulkan ! Betapa kuatnya aku , berjuta-juta sperms yang berenang , aku jugak yang menang -_- . pandai kan aku berenang katak je kot . meh sini dengar coretan kata kasih aku .
 dari utiq
dari ibu ayah adik
Lepas aku diberanakkan , ehhh ! salah dioperate kan . aku anak operate tau bukan normal , see betapa bangge nye aku sebagai anak operate . okeyy masa nak bagi name kat aku tu ibu aku cadangkan nama aku AISHAH NABIHA tapi ayah aku tersalah tulis jadi AISAH NABIHA . nampak tak kelainnannye tu -,- tak ape , aku bannge =3 . start dari artitu mula lah perjalanan hidup seorang insan bername aku . aku start sekolah umo 4 tahun  . sebab tu lah sekarang form 4 time tengok buku je dah muak =P . umo 5 tahun aku dimasukkan ke tadika cina , dua tahun berturut-turut aku duduk terperap dalam sekolah tu. . mandi cikgu mandikan makan cikgu hidang kan . dan aku pelik sampai sekarang kenapa bilik air dia bau macam sebelas bulan tak basuh -,- busuk sebusuk busuk busuknya  and kepelik pelik dia sebenarnya dalam bilik air tu ada sabun wangi pulakk tu --'' masuk ke  alam sekolah rendah , aku sekolah SJK(C) MING TERK aku tak rase tu sekolah pon tapi aku rase tempat penyeksaan terhebat dekat area GELANG PATAH. sebab ape ? sebab mase darjah 4 kau tanye lah telapak tangan aku ni , isnin sampai jumaat memang fullamak kena sebat dan sebab-II nye , tak bawak buku , tak siap homework , tak tak dan tak . aku jadi cikgu nanti aku nak cari cikgu tu T_T kasi putus kepala dia . wahahahaha . ketawa jin sekejap . naik darjah 5 and 6 aku kurang kene pukul sebab ape pon enta la . naik sekolah menengan itu yang mak bapak zaman sekarang takut . takut terengaruh dengan kawan . right =3 insyaallah demi ayah ibu , aku tak buat semua bende gila tu . naik form three aku belajar brbrtul akhirnya alhamdulillah. walau pon tak straight A's tapi aku dapat 5A 3B and sekrang form4 , aku dapat kelas PA . korang nak tau , add math dengan subjek PA memang haram tak masuk kepala aku =3 . tahun 2013 ni birtday aku boleh tahan meriah sebab same tarikh birthday dengan ibu aku katanya =3 atas tu lah hadiah nye , hamster ada 2 sekor jantan sekor betina . aku punya malas nak update blog sampai hamster tu dah beranak 5 , aku rase anak tu anak luar nikah la , sebab dieorang kan kawin dulu tapi tak nikah kan kan kan ? =3

Written by me at 3:11 PG | 0 Alien{s}